Preguntes freqüents

Quins mètodes de pagament podeu fer servir?

Per a que els pagaments siguin el més segurs possibles, tant per vosaltres com per nosaltres, hem activat el sistema RedSys a través de Caixabank. Aquest sistema garanteix la confidencialitat de les vostres dades i l’encriptació per evitar que siguin robades. Les dades de la targeta son una transacció entre el client i l’entitat bancària. La botiga mai hi tindrà accés directe.

Quin cost tenen les despeses d’enviament?

Podeu saber l’import exacte de les despeses d’enviament en el moment d’omplir el formulari de compra amb l’adreça d’entrega.

A partir de quin import les despeses d’enviament són gratuïtes?

Els enviaments a domicili a l'àrea metropolitana de Barcelona, no tenen cap cost en comandes superiors a 75€, i en comandes superiors a 100€ per la resta d'Espanya excepte Balears, Canàries, Ceuta i Melilla. En cas de comprar productes online per recollir-los a la botiga, es pot indicar al final del procés de compra sense cap cost addicional.

Com puc fer el seguiment de la comanda?

Una vegada el paquet hagi sortit de la nostra botiga, rebreu la factura de la comanda al correu. Actualment, no disposem del servei de seguiment del paquet per part de l’empresa de transports. De totes maneres, si teniu qualsevol dubte ens pots trucar al 649 496 845 o al 933 15 26 06, de 10 a 20h de dilluns a dissabte.

Temps d'entrega aproximat?

Oferim el servei de 24-48h sempre que els productes comprats estiguin marcats com en estoc i a la nostra botiga. Rebreu la factura quan l’empresa de missatgeria Meteor, hagi recollit la vostra comanda. Si no hi sou, es posaran en contacte amb vosaltres  per fer una segona entrega.

Puc personalitzar la meva espelma?

Oferim el servei de personalització d’espelmes. Si necessiteu una espelma especial per a una celebració, casament, bateig o  aniversari, ens podeu escriure a comandes@cereriasubira.cat o trucar-nos explicant la vostra idea, i us farem un pressupost sense compromís.

Puc incloure una nota personal a la comanda?

Si, oferim aquest servei. Si la vostra compra és un regal, a l’apartat d’observacions ens podeu deixar la nota que voleu que rebi la persona i l’escriurem en una tarja de la botiga. No oblideu posar la vostra adreça i dades a l’apartat de facturació i l’adreça de la persona a qui feu el regal a l’apartat d’enviament.

Es poden embolicar per regal els productes?

Si. Sobre el botó per afegir a la cistella el producte hi trobareu l’opció d’embolicar per a regal que podeu marcar. Us embolicarem els productes d’un en un, amb el paper tradicional de la nostra botiga i una etiqueta.

Em puc beneficiar d’algun descompte?

A l’apartat d’”Ofertes” del nostre web, trobareu una selecció de productes amb descompte. En ocasions especials, oferirem codis promocionals que farem públics a través de xarxes socials!

Puc comprar una targeta regal per a una altre persona?

Si. Tenim disponibles una targeta regal prepagament per valor de 25, 50 i 80€. Podeu fer el pagament a través del web i programar una data per a que la persona rebi la targeta a través del seu correu un dia concret. Hi podeu posar una nota personalitzada  i el crèdit no caduca mai.

Disposeu del servei click & collect?

Tenim a disposició el servei de click & collect.  Feu la compra, marqueu l’opció de “Recollida a botiga”. La prepararem i us avisarem perquè la vingueu a recollir el mateix dia sense cap cost addicional.

Què passa si no m'agrada el producte?

El primer que caldrà fer és omplir el formulari que tenim a disposició per a aquests casos. Per al retorn, podeu portar-los directament a la botiga i us donarem una solució o bé enviar-nos-els per missatgeria. En aquest cas les despeses son per al client. Els productes han d’estar en bon estat i en cap cas es poden haver utilitzat.

Què puc fer si m'arriba algun producte trencat?

Primer de tot, feu fotos de la caixa i dels productes fets malbé. Envieu la informació de la comanda (nom del comprador  i número de la comanda) amb les fotografies al correu de comandes@cereriasubira.cat i donarem una solució personalitzada per al teu cas.

Què puc fer per a que una espelma cremi el millor possible?

El més important és que l’espelma estigui sempre amb els blens en posició vertical, en una superfície sense inclinacions, i en un espai sense corrents d’aire. També és recomanable posar una base segura sota l’espelma per evitar que l’escalfor o la cera que pogués vessar facin malbé el que hi ha a sota.

CONSELLS D’ÚS DE LES ESPELMES:

Mai deixeu una espelma encesa sense vigilància. Mantingueu-la lluny de l’abast dels infants, de mascotes i de materials inflamables.